Verzending & Betalingsinfo

Verzending

De producten worden in Nederland via Post.nl verzonden in een deugdelijke verpakking.

Na verzending wordt het Track en Trace bewijs aan u verzonden zodat het bezorgproces kan worden gevolgd tot aan uw deur aan toe.

De status van het Track en Trace bewijs op de site van de bezorger zijn leidend in het bezorgproces.

Wilt u deze aangetekend laten versturen neemt u dan vooraf contact met ons op hierover.

Op verzoek kan ook buiten Nederland worden verzonden, hiervoor gelden afwijkende tarieven. Neem hiervoor vooraf contact met ons op.

Verzending vindt alleen plaats bij betaling vooraf.


Betaalmethodes
Het is mogelijk om met IDEAL via uw eigen bankrekening te betalen of een betaling te doen via uw creditcard.

Voor klanten vanuit België is het mogelijk om met Bancontact te betalen.

Op uw bankafschrift staat vermeld dat er een betaling aan Stg Mollie Payments heeft plaatsgevonden. Dit is correct dit bedrijf handelt voor ons de internetbetaling af.

U hoeft zich niet ter registreren als klant om een bestelling te kunnen plaatsen.

Mocht u een product willen afhalen dan dient u dit vooraf met ons af te stemmen via de mail; info@lekkeroostenrijk.nl of mobiel: 0634216550.


Vraag en antwoord.

  • Wat is de levertijd? De geschatte levertijd is 1-3 werkdagen voor de producten die op voorraad zijn. Voor de producten die niet op voorraad zijn trachten we deze binnen 15 werkdagen na bestelling te leveren.
  • Wat zijn de kosten? Deze zijn afhankelijk van de gekozen betaalmethode en het totaalgewicht van de bestelling, deze worden tijdens het bestelproces zichtbaar gemaakt.
  • Kan ik ook onder rembours bestellen? Nee dat is helaas niet mogelijk.
  • Op welke manier kan ik betalen? Via IDEAL kunt u met uw eigen bankrekening betalen.
  • Hoe wordt het verzonden? In een deugdelijke verpakking wordt het via Post NL u bestelling bezorgd.
  • Heb ik garantie als een product foutief, defect of beschadigd is? Wanneer een product foutief, defect of beschadigd is helpen wij u graag verder. Wij zullen uw klacht beoordelen en aan de hand hiervan uw klacht bekijken of deze onder de garantiebepalingen valt en indien nodig een vervangend product aan u toesturen.
  • Kan ik meer producten bestellen dan er in voorraad is?  Nee dat  is helaas niet  mogelijk via de webshop. In de webshop is de actuele voorraad verwerkt. Maar voor afwijkende hoeveelheden kunt u uiteraard contact met ons opnemen en gaan we kijken wat mogelijk is.


Share by: